header2

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در پی حمله جنگنده‌های رژیم کودک کش و جنایت‌کار صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و لبنان و جمعی دیگر از مستشاران ایرانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

بی شک این سرداران بزرگ اسلام پاداش مجاهدت ها و عمل صالح خود را با رزق شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امام علی علیه‌السلام دریافت کردند، ایشان در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از مظلومان و مستضعفین عالم به شهادت نائل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان خود در منطقه و جنگ غزه بوده و قطعاً تاوان این جنایت کثیف خود را خواهند داد.

بار دیگر ضمن محکوم کردن این ترور، شهادت این سرداران بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی قدس، همرزمان ایشان در سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و خانواده محترم این شهدای گرانقدر تسلیت گفته و امیدواریم روح بلندشان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گزبرخوار