header2

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و آقای نجفی معاونت فرمانداری شهرستان با حضور در جمع واحد آتش نشانی شهرداری ،هفتم مهرماه و روز آتش نشان را به پرسنل آتش نشانی تبریک گفتند
مهندس ذاکر اصفهانی شهردار با اشاره به اهمیت موضوع آتش نشان گفت: عزیزان آتش نشان در شهرداری با توجه به گستردگی منطقه خدمات قابل توجهی ارائه میدهند که نشان از تلاش و عشق این عزیزان به این شغل خطیر و مردم این شهر است.
وی در ادامه افزود: خدمت شما در آتش نشانی ماورای خدمات دیگر پرسنل شهرداری می باشد، شما با شور و اشتیاق خود را به دل خطر میزنید که این ایثار جای تقدیر و قدردانی دارد.
ایشان ضرورت تامین امکانات مخصوص آتش نشانی را از اولویتها دانست و در این باره گفت: از ابتدای حضور در مجموعه شهرداری ، یکی از اهداف اصلی ما تجهیز مجموعه آتش‌نشانی و به روز ترین امکانات این شغل بوده و هست که قدم های خوبی برداشته شده است
در ادامه جلسه حجه الاسلام محمدی ضمن تبریک این روز به جمع حاضر اشاره کرد : آتش نشانان عزیز با خودگذشتگی و ایثار نشان دادند که بالاترین سرمایه خود را که جان شریفشان است را در طبق اخلاص قرار دادند و دستاورد این کار بزرگ، امنیت و آرامش بوده است و قدردان فداکاری ها، رشادت های شما عزیزان هستیم.
آقای نجفی معاون فرماندار شهرستان نیز با اشاره به سختی کار آتشنشانان که با ایثار همراه است گفت: آتش نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است و شغل سخت و پر استرسی دارند.
وی در ادامه گفت: فرمانداری شهرستان آماده هر گونه همکاری با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.
لازم به ذکر است در پایان ضمن بازدید از ماشین آلات و وسایل آتش نشانی ،به پاس احترام ،لوح تقدیر و شاخه گل اهدا شد