header2

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
به نام آفریننده زیبایی ها
بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا می رسد، سرخوشی و سرسبزی می آید و طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.
اینجانب و همکاران عزیزم بر خود لازم می دانیم حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی هموطنان ایران زمین و شهروندان عزیز و شریف شهر گزبرخوار بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری گزبرخوار تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان مسئلت نماییم.
سالی که گذشت با خوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، لذا بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از مدافعان سلامت که ضامن سلامتی مردمی هستند که هیچوقت زحمات آنها را از یاد نخواهند برد. آنها بندگان شایسته ای هستند که از سوی خدا برگزیده شده اند تا این وظیفه ی بزرگ و انسانی را به دوش بکشد. ضمن تبریک مجدد فرارسیدن سال نو، امید است در سال جدید نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس گزبرخوار را با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با همکاری و همدلی و مشارکت همه دلسوزان سپری نماییم.
رحیم علی عباسی
رئیس شورای اسلامی گزبرخوار