آگهی مناقصه عمومی
شهرداری گز برخوار در نظر دارد، اجرای پروژه عمرانی زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.
نام پروژه :عملیات زیرسازی و جدولگذاری و پیاده رو سازی معابر سطح شهر |
|
به آدرس :سطح شهر گز برخوار |
|
واقع در محدوده :قانونی شهر گز برخوار |
از محل اعتبارات :بودجه سال 1400 شهرداری گز و مصوبه دوم صورتجلسه 184 شورای محترم اسلامی شهر |
مدت پیمان :8 ماه شمسی |
مبلغ اعتباراولیه :9/500/000/000 ریال |
بر اساس :قیمت بر اساس فهرست بهای پایه رشته ابنیه سال 1400 بدون محاسبه ارزش افزوده |
|
مبنای تعدیل :بدون تعدیل و بدون هرگونه مابه التفاوت مصالح. |
|
کلیه عملیات اجرائی شامل پی کنی ، خاکبرداری ، بارگیری و حمل و نخاله ، شفته ریزی ، قالب بندی ، بتن ریزی |
|
تذکرات : 1- شرکت کنندگان موظف به ارائه رتبه بندی معتبر (حداقل رتبه 5 راه وباندو یا گواهی صلاحیت پیمانکاری) از معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري مي باشند و اسامي آنان نيز مي بايست در سامانه ساجات ثبت شده باشد و تصوير آن را ضميمه اسناد مناقصه نمايند . 2- پیمانکار ملزم به ارائه اسناد ثبتی و گواهی آخرین تغییرات و مدارک شرکت وگواهی تشخیص صلاحیت معتبر و سوابق کاری خود میباشد . 3- پیشنهاد دهندگان جهت شرکت در مناقصه باید مبلغ 475/000/000 ریال (چهارصد و و هفتاد و پنج میلیونریال) را به عنوان تضمین شرکت در مناقصه بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل 3 ماه از تاریخ برگزاری کمیسیون معاملات به شهرداری تسلیم نمایند و یا بصورت وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره 0104516404008 نزد بانک ملی ایران شعبه گز برخوار واریز نمایند . (جهت دريافت فيش به امور مالي شهرداري مراجعه شود.) 4- واجدین شرایط می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1400/4/31 به اداره عمران و شهرسازی شهرداری گز مراجعه و با ارائه خلاصه سوابق اجرائی و معرفی نامه کتبی شرکت و پس از واریز مبلغ 690/000 ريال به حساب شماره 0104516396002 نزد بانک ملی ایران شعبه گز برخوار نسبت به خرید اسناد مناقصه فوق اقدام نمایند . 5- پیشنهاد دهندگان باید پیشنهادهای خود را تا پایان وقت اداری روزپنج شنبه مورخ 1400/4/31 در سه پاکت لاک و مهر شده به شرح زیربه دبیرخانه محرمانه شهرداری گز برخوار ارائه و رسید دریافت نمایند . · پاکت الف (پاكت تضمين): محتوي فیش واریز خرید اسناد و فیش واریز یا تضمين شركت در مناقصه · پاکت ب:1_محتوی تصوير اسناد مناقصه ، مشخصات فنی پروژه، برآورد پروژه ، فرم خود اظهاری و پنج برگ الحاقیه كه عبارت (( قرائت شد و مورد قبول است ))، در زیر كليه صفحات آن درج و همه صفحات به مهر و امضاء مجاز پيشنهاد دهنده رسيده باشد. 2-مشخصات مناقصه گر شامل ؛ نام ، آدرس ، شماره تلفن ، فاكس ، كدپستي ، كد ملي 3 -تصوير اساسنامه شركت كه بايستي به مهر اداره ثبت شركتها ممهور بوده و به امضاء صاحبان امضاء تعهد آور ( اشخاص حقوقي ) شركت برسد. 4- ارائه شناسه شرکت ثبت شده در بانک اطلاعات پیمانکاران شهرداری گزبرخوار . · پاکت ج(پاکت قیمت) محتوی برگ تکمیل شده پیشنهاد قیمت که زیر آن باید حتما دارای امضاء و مهر شرکت باشد به همراه آنالیز قیمت 6- پیشنهادهای رسیده ساعت 14:30 روزشنبه مورخ 1400/5/2 در کمیسیون معاملات عالی که در محل شهرداری گز تشکیل میگردد باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است در صورت تغییر در زمان مذکور موضوع به نحو مقتضی اطلاع رسانی میگردد . 7- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار است . 8- هر گاه برندگان اول ، دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند ، سپرده شرکت در مناقصه آنها به ترتیب ضبط خواهد شد و سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد با برنده مسترد نخواهد شد . 9- سایر شرایط و توضیحات تکمیلی در دفترچه اسناد و مدارک مناقصه مربوطه و مشخصات فنی پروژه موجود و شرکت کنندگان موظف به رعایت مفاد آن میباشند. 10- هرگونه کسور قانونی نظیر کل حق بیمه ، مالیات، عوارض ، هزینه درج آگهی در روزنامه و غیره به عهده برنده مناقصه می باشد. |
محمود بخشی
شهردار گز برخوار