header2

بسم الله الرحمن الرحیم


یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن اعیاد پرخیر و برکت شعبانیه، عید سعید نوروز و شکوفایی بهار طبیعت را خدمت همشهریان گرانقدر و فهیم شهر تاریخی و شهید پرور گزبرخوار و همه هموطنان ارجمند تبریک و شادباش عرض می نمایم.

هرچند سالی که گذشت، جهانیان و خصوصاً هموطنان عزیز و همشهریان گرانقدرم درگیر بیماری منحوس کرونا بودند و در غم و اندوه از دست دادن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان داغدار گردیدند اما خداوند متعال را شاکریم که دوباره شاهد شکوفایی بهار طبیعت بودیم و امیدواریم سال جدید که مقارن با اعیاد پرخیر و برکت شعبانیه گردیده مملو از شادی و سرور برای شهروندان گرانقدر خصوصا همشهریان عزیزم باشد.
از طرفی هرچند به خاطر مسائل اقتصادی و مشکلات عدیده، مجموعه مدیریت شهری گزبرخوار آنچنان که باید نتوانست پاسخگویی نیازها و درخواستهای به حق همشهریان عزیز باشد لیکن امیدواریم در ماههای پایانی دوره مدیریت پنجم شهری و با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره برداری از چند پروژه ی عمرانی و شهری نوید بخش مردم خونگرم شهر گز باشیم.
همچنین با توجه به اینکه در خرداد ماه سال جاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، امیدوارم مردم فهیم شهر گز همچون گذشته و با بررسی توانایی های افراد و نیز سوابق اجرایی ایشان و با بینشی عمیق و به دور از مسائل احساسی نسبت به انتخاب خادمین خود در شورای اسلامی شهر برای یک دوره ی چهار ساله به نحو احسن اقدام نمایند.

در پایان وظیفه دارم از طرف خود و از طرف همکاران ارجمندم در شورای اسلامی شهر از زحمات خالصانه شهردار محترم و دلسوز شهرمان آقای دکتر محمود بخشی و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری گز تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون ایشان در جهت خدمت رسانی به شهروندان را از درگاه الهی مسئلت نمایم و امیدوارم همه ما در برابر محکمه الهی سربلند و سعادتمند بیرون آییم.
همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای همه همشهریان و هموطنان عزیز و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز، برای کلیه بیماران خصوصاً بیماران درگیر ویروس کرونا آرزوی شفای عاجل دارم.

یوسف احمدی
رئیس شورای اسلامی شهر گز برخوار