header2

? شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، همچنین حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

 سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهيدان و اسوه و الگوي آزادگان عالم حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام، بنام روز پاسدار چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز نامگذاري شده است.
قیام عاشورا چکیده ای از رادمردی های امام حسین (ع) و دلاور گردیهای علمدار کربلا حضرت عباس (ع) بود که در تاریخ جهان به ثبت رسید و فریاد بلندی از جنس آزادی و آزادگی و سربلندی انسان در برابر شیطان بود.
عشق به امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع)پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران و جانبازان انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند.
  بی گمان پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب هستند و ایثار و از خودگشتگی هایشان هرگز از یاد ملت قدردان ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
  فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار همچنین حضرت عباس (ع) و روز جانباز را به تمامی مردم شریف و پاسداران پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان سرافراز شهرگزبرخوار تبریک و تهنیت میگوییم