header2

پیرو دعوت قبلی شورای اسلامی شهر گز برخوار بتاریخ ۹۸/۷/۸ جناب سرهنگ بساطی فرماندهی محترم انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه معاونین خود در جلسه شورای اسلامی شهر گز حضور یافتند.

در این نشست صمیمی ابتدا شهردار و اعضاء شورای شهر ضمن خیرمقدم به مدعوین به مهمترین معضلات مربوط به حوزه انتظامی در شهر گز از جمله؛

تردد و پارک غیرمجاز برخی کامیونها در معابر اصلی و فرعی.
افزایش سرقت در برخی مناطق شهر خصوصا آرامستان.
عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط برخی شهروندان و لزوم برخورد مستمر با مشارالیهم.
لزوم استقرار پلیس در نقاط پرتردد و مرکزی شهر.
لزوم پیشگیری از وقوع جرم.
برخورد سریع و قاطع با مجرمین، متخلفین و سالبین آسایش مردم و... پرداخته و پیشنهاداتی در خصوص رفع و کاهش موارد موصوف و آمادگی کامل مدیریت شهری جهت همکاری با عوامل خدوم نیروی انتظامی ارائه دادند.

در ادامه جناب سرهنگ بساطی ضمن تشکر از دعوت مدیریت شهری و ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مردم با فرهنگ شهر تاریخی گز به ارائه گزارش آماری ۶ ماه گذشته و بیان نقطه نظرات خود از جمله برخورد جدی با مجرمین و متخلفین و همچنین شناسایی نقاط جرم خیز شهر پرداخته و ابراز امیدواری کرد ظرف یکماه آینده و با برگزاری جلسات تخصصی نسبت به رفع مسائل مطروحه اقدام گردد.
ایشان ضمن اعلام آمادگی برای ارتقاء سطح همکاری دوسویه با مدیریت شهری گز از شهروندان عزیز درخواست نمود به توصیه های انتظامی پلیس توجه و از نگهداری پول و جواهرات و اشیاء قیمتی در منازل خودداری نموده و موارد مذکور را نزد صندوق امانات بانک نگهداری نمایند.

در پایان فرماندهی محترم نیروی انتظامی از موزه مردم شناسی و فرهنگسرای ادیب برومند بازدید نمودند.