header2

آیین تجلیل از کارگران شهرداری گزبرخوار به مناسبت روز کار و کارگر در آتش نشانی این شهر و با حضورشهردارو مسئولین واحدهای مختلف شهرداری برگزار شد.

مهندس ذاکر اصفهانی شهردار در جمع کارگران و پاکبانان مجموعه شهرداری گفت: در برنامه ۱۴۰۲شهرداری دغدغه کارگران شهرداری دیده شده است.

وی افزود: تاکید داریم که حقوق کارگران به موقع پرداخت و بیمه تکمیلی آنان نیز انجام شود تا دغدغه این زحمت‌کشان را برآورده کنیم.

ایشان افزودند: به کارگران شهرداری این قول را میدهیم که پرداخت حقوقشان بعنوان اولویت اول شهرداری قرار گرفته ودر حد توان مشکلاتشان حل می‌شود.

ایشان همچنین اظهار داشت: به عنوان شهردار ، تلاش کارگران شهرداری را که در تمام ایام سال زحمات بسیاری برای شهر می‌کشند میستایم.
وی افزود: اگر در شهر ، شاهد تنظیف به موقع و زیبایی هستیم مدیون تلاش شبانه روزی کارگران سختکوش است که با تمام وجود در این زمینه تلاش می‌کنند.

ایشان با تاکید بر اینکه تلاش داریم همکار و همراه خوبی برای کارکنان و کارگران شهرداری باشم گفت: به وجود همه شما افتخار میکنم و سعی میکنم خادم خوبی برای این شهر و شهروندان باشم.

وی تصریح کرد: کارگران از ارکان توسعه شهری هستند و ما نیز صیانت از حقوق این قشر زحمت کش را وظیفه خود می‌دانیم و در تلاشیم مشکلات حوزه کارگری کاهش یابد

وی گفت: باید همه دست در دست هم بدهیم تا شهرگزبرخوار همیشه زیبا باشد و مشکلات حوزه‌های مختلف این شهر حل شود.